Ye, Buleh Saya Bantu ?

Thursday, April 21, 2011

Khas Untuk Ibu Mengandung !

so cute! nak 6 mulehhh? hehe


Assalamualaikum wbt. :)

korang tengok pikca atas tuh. dah tau kan apa entry yg aku nak bebelkan? yeahh! its bout baby! hehe eh eh, 1st of all. congrates to my friend, puan nabila & encik suami di atas kejayaan anda yg mengena sasaran apabila puan nabila kita disahkan pregnant! yeayyy! happy happy. *cam aku pulak yg preggy. over tauu! hehe

sebenarnya, aku nak share petua plus amalan tuk ibu mengandung nih. semoga ia menjadi salah satu bahan rujukan yg bermakna dan diberkatiNya. Amin Ya Rabb.











nak inteprem kejap ye mama farah. hehe








nape nanes nih yayang? nak update belog jugak eh? hehe









dah comel la yayang! kecik kecik pandai tgk cermin dah eh. :) 






oke oke. nih je kot dulu. t if ada ag, aku update ag oke sayang? muahmuah! jgn lupa update belog nazatulfarahnadia.blogspot.com nih oke. kan buleh share info terkini. :)


*selamat malam baby dlm pewot anda yg sedang bergolek swimming tuh. i love you tightly. mmuahhh!









3 comments:

  1. haha
    oke oke.
    sila la cepat cepat proses sepupu i ye.
    hihi :p

    insyaAllah. Allahumma Amin :)

    ReplyDelete