Ye, Buleh Saya Bantu ?

Wednesday, April 13, 2011

Kau Laksana Bulan


tau dah apa aku nak bebelkan malam nih? haha. well, aku rasa ramai kot yg dah jadi feminat cite lovey dovey nih.. kan? syiokkk weyh! dah bape kali tah aku khatam. *baik kau khatam quran la pembebel!* hee 


jum jum kita selongkar apa lagi yg best!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


pehhh! aku rasa cam nak tgk lagi pulokk. :)





oke weyh! nih la cite asal KAU LAKSANA BULAN. from novel oke. kau ado? hihi




tutup mata cepatt! stepler mata tuh kang! *haha GILO
jeng jeng jeng


.
.
.
.
.
.
.
.
.

eh eh, nih aku la.. haha *gedik tau! :D









heroin dia!! shantek kan dia pakai tudung? :)
ayu raudhah aka adriana.





nih la hero pojaan hati.. hihi zul huzaimy aka firas :)




things that i fall in love with this story was:
  • jalan cerita dia *best wooo :)
  • hero & heroin dia *bersinta sakan mereka ye! dah uat cukup aku terkesima la.
  • cara firas cakap dalam cerita nih.. *melting plus boiling weyh! jatuh cinta! hehe
  • yg paling penting, cerita nih BEST. 5 stars oke!



till then, good night sygs... muahmuah!! sweet dream.. sleep tight... *silalah amek wuduk & baca doa tido, surah fatihah, ayat kursi & mengucap dua kalimah syahadah yee*




amekkk kauu!!! 5stars oke!


lots of love,
nazatulfarahnadiarosli
si pembebel emas

2 comments:

  1. Haha .
    Then , i love you more, my good follower !
    Hihi :p

    Btw, ko layan ke cite nih ?
    Cehh .

    ReplyDelete